کد خبر: 27118
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 بهمن 1395 - 11:30

داخلی

»

اخبار کتاب

کارگاه آموزشی مشترک تصویرگران ایران و ایتالیا در تهران

منبع : لیزنا
کارگاه آموزشی مشترک تصویرگران ایتالیا با حضور تصویرگران جوان کشورمان درسالن اجتماعات موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران (تالار زنده یادعلی عاشوری) برگزارشد.
کارگاه آموزشی مشترک تصویرگران ایران و ایتالیا در تهران

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، به مناسبت حضور ایتالیا به عنوان مهمان ویژه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دو تصویرگر از این کشور برای برگزاری کلاس و کارگاه مشترک تصویرگری درایران حضور دارند.

با همکاری انجمن تصویرگران و موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، کارگاه‌های آموزشی و کلاس‌های مشترک درمدت حضور این دو تصویرگر با تصویرگران کشورمان درشهرهای تهران، اهواز و آبادان برگزار و با استقبال خوب تصویرگران کشورمان مواجه شد.

روز یک‌شنبه، 10بهمن‌ماه، درادامه حضور این دو تصویرگر ایتالیایی، کارگاه آموزشی با حضورتصویرگران جوان کشورمان درمحل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برگزارشد.

دراین کارگاه آموزشی مشترک تصویرگری با موضوع بازی بین کلمات و تصویر مورد بحث قرار گرفت و تصویرگران در گروه های دو نفره با این موضوع آثاری را به تصویر کشیدند. این کارگاه روز سه شنبه، 12 بهمن نیز ادامه پیدا می‌کند.

به شرکت‌کنندگان درپایان برگزاری این کارگاه‌ها گواهی شرکت داده می‌شود.

بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین انجمن تصویرگران با موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، آثار تولید شده دراین کارگاه در پنجاه و سومین دوره نمایشگاه کتاب کودک بلونیا به نمایش گذاشته می‌شود و یک جلد کتاب هم برای معرفی این آثار تولید خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: