کد خبر: 28159
تاریخ انتشار: دوشنبه, 28 فروردين 1396 - 09:31

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «نقشه‌هایت را بسوزان» نقد می شود

منبع : لیزنا
مجموعه داستان «نقشه‌هایت را بسوزان» با حضور مترجم کتاب، اسدالله امرایی و محمدرضا گودرزی  سه‌شنبه بیست و نهم فروردین‌ماه در کتابخانه فرهنگسرای گلستان  نقد می شود.
 کتاب «نقشه‌هایت را بسوزان» نقد می شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای گلستان، نشست نقد و بررسی کتاب «نقشه‌هایت را بسوزان» ترجمه لیدا طرزی روز سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۱۷ با حضور مترجم کتاب، اسدالله امرایی و محمدرضا گودرزی در کتابخانه گلستان برگزار می‌شود.

این کتاب منتخبی از داستان‌های برگزیده جایزه ادبی ا. هنری در سال ۲۰۰۳ را در بر می‌گیرد که شامل ۱۵ داستان کوتاه است و توسط نشر نیستان به چاپ رسیده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به کتابخانه فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان گلستان، پایین‌تر از میدان هلال احمر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۲۷۷۳۰  تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: