کد خبر: 29606
تاریخ انتشار: دوشنبه, 09 مرداد 1396 - 21:34

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب شب پره‌ها به چاپ سوم رسید

منبع : لیزنا
کتاب شب پره‌ها نوشته م. مودب پور توسط انتشارات نسل نو اندیش به چاپ سوم رسید.
کتاب شب پره‌ها به چاپ سوم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات نسل نو اندیش، مودب پور این کتاب را پس از ۱۳ سال  نوشته است. شب پره‌ها توسط نسل نواندیش در ۵۰۰۰ هزار نسخه روانه بازار نشر شد.

شب پره‌ها قصه دختران و پسرانی است که با غرق شدن در اتفاقات پوچ و بی‌ارزش دنیا، چشم و گوش خود را بسته‌اند و به ظاهر تن داده‌اند به تقدیر آنچه پیش می‌رود. بادی به هر جهت! یک روز این گوشه و روز دیگر گوشه ای دیگر!

مؤدب‌پور در شب پره‌ها، به خلق شخصیت‌هایی پرداخته که در قالب طنز و جدی، به دنبال عشقی اهورایی هستند و در مسیر رسیدن به این عشق، تلخی‌های جامعه یکی سیاه‌تر از دیگری، مقابلشان قد علم می‌کند. شخصیت‌هایی بی‌خیال و بدون دغدغه با پدرانی که بهترین وضعیت زندگی را دارند...

مؤدب‌پور، با طعنه‌های مستقیم و غیرمستقیم در شب پره‌ها، بیش از قبل به سیاست می‌تازد و با انتقادهای بعضاً صریح از مدیریت کشور در یک دوره هشت ساله، وضعیت جامعه را از ابعاد مختلف به چالش کشیده و زخم‌های تلخ را زیر ذره‌بین مخاطب بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. این مسئله به قدری در شب پره‌ها مورد پرداخت و توجه نویسنده بوده، که شاید نتوان از گفتن این جمله گذشت: «نوشتن این رمان بهانه‌ای است برای زدن حرف‌هایی که سال ها در گلو مانده است».

این کتاب با قیمت ۳۹هزار و ۹۰۰ تومان در تیراژ 5 هزار نسخه به چاپ سوم رسید. آن از وبسایت انتشارات نسل نواندیش و یا کتاب فروشی‌های سراسر کشور تهیه کنید.

ساینا شهابی
|
Iran
|
1396/06/02 - 15:34
0
0
متاسفانه کتاب بسیار ضعیفی بود . نه طنز جالبی داشت و نه درام جذابی . همه چیز تکراری و کسل کننده بود . شخصیت پردازی خوبی نداشت و حتی خیلی از قسمتهای مختلف کتاب جمله بندی ها اشتباه و فکر نشده به نگارش در امده بود،من به هیچ عنوان از خوندن رمان شب پره ها لذت نبردم و به هیچ عنوان انتظار همچین داستان و قلم ضعیفی رو نداشتم .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: