کد خبر: 29649
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 08:54

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «نظام جهانی مدرن» رونمایی و نقد می‌شود

منبع : لیزنا
کتاب «نظام جهانی مدرن»، اثر معروف امانوئل والرشتاین، روز سه‌شنبه، ۱۷ مرداد ماه، ساعت ۱۸ در انجمن علوم سیاسی ایران رونمایی و نقد و بررسی می‌شود.
کتاب «نظام جهانی مدرن» رونمایی و نقد می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پژوهشگاه، فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این برنامه، محمد فاضلی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و معاون پژوهشی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری، ابوالفضل دلاوری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر کمیته جامعه‌شناسی سیاسی انجمن علوم سیاسی ایران، احمد نادری، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران و سناءالدین سراجی جهرمی، مترجم کتاب، سخنرانی خواهند کرد.

کتاب «نظام جهانی مدرن»، که تاکنون به ۹ زبان زنده دنیا ترجمه شده است، به تازگی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه و از سوی انتشارات پژوهشگاه منتشر شده است.

از پژوهشگران و علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه دعوت می‌شود.

 

این جلسه در انجمن علوم سیاسی  به نشانی  خیابان انقلاب، خیابان لبافی نژاد، بین خیابان دانشگاه و فخر رازی، پلاک 1 طبقه همکف، درب خیابان، برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: