کد خبر: 29735
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 15:46

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی کتاب «نمی توانم و نمی خواهم» در فرهنگسرای ملل

منبع : لیزنا
 کتاب «نمی توانم و نمی خواهم» به نویسندگی لیدیا دیویس و مترجمی  اسدالله امرایی  در فرهنگسرای ملل  نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی کتاب «نمی توانم و نمی خواهم» در فرهنگسرای ملل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ملل؛ «نمی‌توانم و نمی‌خواهم» نام یک کتاب بسیار زیبا و خواندنی به نویسندگی «لیدیا دیویس» و ترجمه‌ی «اسدالله امرایی» است. در داستان‌های مینی‌مال لیدیا دیویس، نویسنده‌ی آمریکایی، شرح لحظه‌ای از وقایع و احساسات روزمره‌اند که راوی آن‌ها را به محض تجربه کردن روایت می‌کند. نویسنده برشی کوتاه از زندگی فرد را انتخاب می‌کند که شاید زمینه‌ای مناسب برای تغییر و تحول او باشد.

اسدالله امرایی در سال ۱۳۳۹ در شهرری تهران در صفائیه؛ محله معروف به خط آهن به دنیا آمد. پدرش کارگر کارخانه چیت ممتاز بود و او کودکی خود را در خانواده‌ای پر جمعیت گذراند.

اسدالله امرایی که از جمله روزنامه‌نگاران و مترجمان پرکار کشورمان به حساب می‌آید، اولین مطلب قلمی خود را با نام «سیگار خاموش» در پیک نوجوان به چاپ رساند و اولین جایزه ادبی خود را نیز به دست آورد.

کتابخانه امیرکبیر با برگزاری سری نشست های ادبی با حضور نویسنده کتاب در طرح پوش کتابخوانی هرهفته میزبان علاقمندان و کتابخوانان خواهد بود.

 

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند چهارشنبه  18 مرداد ماه از ساعت 16 تا 18   به  نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه ، فرهنگسرای ملل  مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر از برنامه های این مرکزمی توانند  به  نشانی اینترنتی  و یا کانال تلگرام فرهنگسرا به نشانی @farhangsaramelal1 مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: