کد خبر: 29874
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 12:27

داخلی

»

اخبار کتاب

برترین های طرح «تابستانه کتاب» تا پایان روز نهم

منبع : لیزنا
برترین های طرح «تابستانه كتاب» که با شعار «این چنین دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه به مدت 20  روز در مراكز استان‌ها و 30 روز در شهرستان‌ها در حال اجراست، معرفی شدند.
برترین های طرح «تابستانه کتاب» تا پایان روز نهم

 به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، كتاب های «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده»، «سلام بر ابراهیم»،«سمفونی مردگان»،«چشم‌هایش»، «چراغ‌ها را من خاموش می‌كنم»، «یك عاشقانه‌ی آرام»، «جای خالی سلوچ»، «سووشون»، «پاییز فصل آخر سال است» و «سال بلوا» جزو پرفروش ترین كتاب های تالیفی طرح «تابستانه كتاب» هستند.

همچنین، از جمله كتاب های ترجمه ای كه در طرح «تابستانه كتاب» در صدر پرفروش ترین ها قرار گرفته اند می توان به كتاب های «ملت عشق»، «من پیش از تو»، «جزء از كل»، «دختری كه پشت سر گذاشتی»، «پس از تو»، «بیشعوری»، «یك بعلاوه یك»، «دنیای سوفی»، «عقاید یك دلقك» و «هنر شفاف اندیشیدن» اشاره كرد.

جعفر سبحانی تبریزی، محمد محمدرضایی، زهرا آیت اللهی، امیرحسین بانكی پورفرد، آدام هارت دیویس، خاویر كرمنت، هما پوراصفهانی، عباس قمی، ریكا زارای و محمود حكمت نیا جزو پرفروش ترین نویسنده‌های كتاب های عمومی طرح «تابستانه كتاب» تا پایان روز نهم  این طرح قرار گرفته اند.

پرفروش ترین كتاب های كودك تالیفی در طرح« تابستانه كتاب» كتاب های «می‌می‌نی چه دوست نازنینی»، «می‌می‌نی حالا تمیزترینی»، «می‌می‌نی تو مهدكودك دوسته با فیل و اردك»، «می‌می‌نی یه عالمه شیرینی»، «پنیر داداش ماسته حرف می‌می‌نی راسته»، «می‌می‌نی دیگه بیكاره دوست و رفیق نداره»، «تن تن و سند باد»، «قصه های خوب برای بچه های خوب:قصه‌های برگزیده از گلستان و ملستان»، «قصه های خوب برای بچه های خوب:قصه‌های برگزیده از كلیله و دمنه» و «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب: قصه‌های چهارده معصوم (ع)» شناخته شدند.

همچنین، از جمله پرفروش ترین كتاب های ترجمه شده در حوزه كودك می توان از كتاب های «دنیای معركه‌ی تام گیتس»، «شازده كوچولو»، «خانه درختی 13 طبقه»، «بهانه‌های عالی و چیزهای خوب دیگر»، «پرونده‌ی ویژه: فراتر از ترس!»، «همه چی محشر است (نسبتا)»، «فكرهای نبوغ‌آمیز (بیشترشان)»، «خانه درختی 52 طبقه»، «خانه درختی 39 طبقه»  و «خانه درختی 26 طبقه» نام برد.

با گذشت 9 روز از اجرای طرح «تابستانه كتاب» نویسندگانی همچون هرژه، غلامرضا حیدری ابهری، امیلی بومون، پل جنینگز، هورا سلامت حقیقی، جولیا كوك، مصطفی رحماندوست، اریش ازر، آگنس واندویل و  بل مونی در صدر پرفروش ترین نویسنده های كتاب كودك قرار گرفته اند.

اجرای طرح «تابستانه كتاب» با شعار «این چنین دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه آغاز شده است و از بین 827 كتابفروشی تأییده شده در این طرح 630 كتابفروشی از مراكز استان‌ها و 197 كتابفروشی از شهرستان‌ها عضو طرح شده‌اند.

 

علاقه‌مندان و خریداران كتاب می‌توانند از پانزدهم مردادماه با همراه داشتن كارت ملی به مدت 20  روز در مراكز استان‌ها و تا 30 روز در شهرستان‌ها به كتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف یكصد هزار تومان استفاده كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: