کد خبر: 30828
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 14:39

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم منتشر شد

منبع : لیزنا
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم را در بخش‎های تصویرسازی، پوستر، نقاشی، آثار حجمی، عکس، خط و  نقاشیخط، شعر و رسانه‎های دیجیتال منتشر کرد.
فراخوان پنجمین جایزه هنر و ادبیات محتشم منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن تصویرگران ایران، این جایزه با هدف بسط و ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه با تأکید بر ظرفیت فعالیت‌های ادبی و هنری، بهره‌گیری از ظرفیت هنر برای معرفی هر چه بهتر و تأثیرگذارتر فرهنگ عاشورا، تکریم و معرفی عناصر فرهنگ‌ساز عاشورا و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ عاشورا برگزار می شود.

در فراخوان این جایزه، عاشورا در آیینه فرهنگ و ادب و هنر، نقش حماسه عاشورا در انقلاب اسلامی، نقش هنرمندان در ترویج فرهنگ عاشورایی، شخصیتهای عاشورایی، نماز ظهر عاشورا به عنوان محورهای این رویداد معرفی شده است.

 

علاقهمندان می توانند فراخوان جایزه را از پایگاه اطلاعرسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران دریافت و تا 14 آبان 1396 آثار خود را به نشانیاین آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدارسال کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: