کد خبر: 31463
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 آبان 1396 - 13:41

داخلی

»

اخبار کتاب

خانه کتاب بیش از 53 هزار جلد کتاب اهداء کرد

منبع : لیزنا
 موسسه خانه کتاب در شش ماه نخست سال جاری، 53هزار و 715 جلد کتاب به مدارس، کتابخانه ها، دانشگاه ها، مساجد و ... اهداء کرده است. 
خانه کتاب بیش از 53 هزار جلد کتاب اهداء کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب؛ موسسه خانه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سراسر کشور و تجهیز و به روزرسانی کتابخانه‌های عمومی و به منظور غنی‌سازی و تأمین منابع موردنیاز نهادها و مراکز مختلف،  در شش ماه نخست سال 1396، 53هزار و 715 جلد کتاب اهداء کرده است.

 گفتنی است این کتاب ها با مضامین آموزشی، کودک و نوجوان، هنری، اخلاقی، ادبی، علمی و... در اختیار مراکز مختلفی همچون کتابخانه های عمومی فریمان، نهاد کتابخانه های عمومی گیلان، آموزشگاه شهید خلج رباط کریم، کتابخانه عمومی بویین زهرا، کتابخانه فرهنگ کردکوی، کتابخانه های عمومی سرخس، اداره آموزش و پرورش سراوان(سیستان و بلوچستان)، پویش بد سرپرست، پدافند هوایی-گردان موشک ارتفاع متوسط تهران و... قرار گرفته است.

 از دیگر مراکزی که از سوی خانه کتاب به آنها کتاب اهداء شد می توان به کتابخانه عمومی شهدای گلشهر گلپایگان، دبستان پسرانه ملائک، اداره ارشاد منطقه آزاد اروند، دبیرستان دخترانه شرف، بیمارستان 600ارتش، مسجد سید الشهدا، کتابخانه حزین لاهیجی و... اشاره کرد.

 لازم به ذکر است،  موسسه خانه کتاب در چند سال اخیر با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی طرح هایی همچون

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: