کد خبر: 38263
تاریخ انتشار: شنبه, 22 دی 1397 - 15:01

داخلی

»

اخبار کتاب

ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس‌آباد

منبع : روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
 در دیدار فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سیدمحمدحسین حجازی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس‌آباد تاکید شد.
ایجاد منطقه دوستدار کودک در اراضی عباس‌آباد

به گزارش لیزنا، در این دیدار ضمن تاکید بر افزایش هم‌افزایی و تعامل دو مجموعه برای بالندگی برنامه‌های حوزه کودکان و نوجوانان، بر ایجاد منطقه دوستدار کودک در جنوب بوستان نوروز تاکید شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست با اشاره به ظرفیت و بستر آماده اراضی عباس‌آباد و همچنین موقعیت جغرافیایی این مجموعه در تهران و دسترسی راحت خانواده‌ها به اراضی گفت: در کنار اجرای برنامه‌های فاخر فرهنگی در اراضی، حضور استارت‌آپ‌های حوزه کودکان و ارایه خدمات تخصصی به کودکان در عباس‌آباد می‌تواند به ارتقای کیفی فعالیت‌های این حوزه کمک کند.

فاضل نظری افزود: یکی از کمبودهای حوزه فرهنگی در بخش کودکان فقدان هم‌افزایی و مشارکت‌های نهادهای فرهنگی است که امیدوارم با همکاری و مشارکت منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد شاهد اتفاق‌های مطلوب برای کودکان کشور باشیم.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد نیز با اشاره به ظرفیت اراضی عباس‌آباد اظهار داشت: با توجه به خانواده محور بودن برنامه‌های فرهنگی عباس‌آباد، می‌توان با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که متولی رسمی کشور در حوزه کودکان است به ایجاد چنین نگرش و رویکردی ویژه اهتمام داشت.

سیدمحمدحسین حجازی با اعلام آمادگی بر هم‌افزایی بیش‌تر دو مجموعه بر لزوم اجرای برنامه‌های تخصصی برای خانواده‌ها و کودکان تاکید کرد.

گفتنی است اراضی عباس‌آباد با وسعتی حدود ۶۰۰ هکتار یکی از مهم‌ترین پروژه‌های توسعه فضاهای فرهنگی و سبز از لحاظ وسعت و کیفیت محتوایی و عملکردی است که در نیمه شمالی شهر تهران واقع شده است. این مجموعه شامل فضاهای متعددی با کاربری گردشگری و تفرجگاهی، هنری، مذهبی، علمی، ادبی و... است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: