کد خبر: 39895
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 05 تیر 1398 - 10:42

داخلی

»

اخبار کتاب

از سوی انتشارات علمی و فرهنگی

ترجمه رمان نوجوانانه و پرفروش «پنج پا فاصله» منتشر شد

واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی «پرنده آبی» ترجمه رمان نوجوانانه معروف و پرفروش «پنج پا فاصله» را منتشر وبه بازارکتاب عرضه کرد.
ترجمه رمان نوجوانانه و پرفروش «پنج پا فاصله» منتشر شد

 به گزارش لیزنا، این رمان را نویسنده آمریکایی "ریچل لیپینکات" به رشته تحریر در آورده است . کتابی که در مدت بسیار کوتاهی به شمارگان یک میلیون نسخه دست یافت.

این رمان که موضوع آن دستمایه یک فیلم پرفروش سینمایی نیز قرار گرفته است روایت زندگی دختر هفده ساله ای به نام استلا است که با بیماری نادری دست و پنجه نرم می کند و مجبور است بیشتر زندگی خود را در بیمارستان بگذراند.

بیماری استلا جدی است و مبارزه او با این بیماری ، پنجره های جدیدی رابه روی زندگی او می گشاید و رابطه عمیقی را به وجود می آورد که مرزهای محبت و انسان دوستی را برای استلای نوجوان متفاوت می کند.

در قسمتی از کتاب از قول استلا می خوانیم:

خطوط نقاشی خواهرم را دنبال می کنم، ریه هایی که کشیده یک دریا گل اند. گلبرگهای صورتی کمرنگ و سفید و حتی آبی آسمانی که از بیضی های دو قلوی ریه بیرون زده اند و به این فکر می کنم که داشتن ریه هایی آن قدر سالم چه حالی دارد؟ داشتن ریه هایی آن قدر زنده!

این رمان خواندنی و جذاب را فائزه دائمی و جواد کریمی برای نوجوانان ترجمه کرده اند و پرنده آبی آن را با قیمت سی و پنج هزارتومان روی پیشخوان کتاب فروشی ها فرستاده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: