کد خبر: 31533
تاریخ انتشار: شنبه, 20 آبان 1396 - 16:08

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

اعلام برنامه‌‌های استان اصفهان در ایام هفته کتاب

منبع : لیزنا
 استان اصفهان همزمان با آغاز بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی  ایران، هفده برنامه در سراسر استان به اجرا در می‌آورد.
اعلام برنامه‌‌های استان اصفهان در ایام هفته کتاب

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین هفته کتاب ایران)، برنامه های استان اصفهان به مناسبت آغاز بیست و پنجمین دوره هفته کتاب شامل؛ اهداء بیش از 400 میلیون تومان کتاب تا پایان سال 1396،‌ تخفیف 10 تا 30 درصدی کتابفروشی‌ها، اهداء کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،‌ کتابخانه‌‌های مدارس و مساجد از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها و  دیدار با ائمه جماعات است.

از دیگر برنامه های بیست و پنجمین دوره هفته کتاب در استان اصفهان می توان به انجام برنامه‌‌های فرهنگی با موضوع کتاب در موسسات و انجمن‌های فرهنگی ادبی استان، برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها، برگزاری همایش تجلیل از خادمان فرهنگ مکتوب در سطح استان، اجرای نشست‌های کتاب و کتاب و کتابخوانی در مدارس و دانشگاه‌ها با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها اشاره کرد.

همچنین، حضور دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی و عضویت رایگان، برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان اصفهان، تجلیل از کتابفروشان پیشکسوت؛همایش نویسندگان و شاعران حوزه ادبیات ایثار و شهادت، رونمایی از آثار چاپ شده حوزه دفاع مقدس و اهدا کتاب در معابرتوسط موسسه  فرهنگی هنری از دیگر برنامه های استان اصفهان در این دوره از هفته کتاب است.

 

بیست‌ و پنجمین دوره هفته کتاب از 20 تا 26 آبان ماه در سراسر کشور با شعار "آینده روشن با خانواده کتابخوان" برگزار می‌شو

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: