کد خبر: 31560
تاریخ انتشار: دوشنبه, 22 آبان 1396 - 08:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری ۲۵

ستاد هفته کتاب برگزار می کند

«برگ 24» در شبکه چهار

منبع : لیزنا
 ستاد بیست و پنجمین دوره هفته کتاب  با همکاری شبکه چهار سیما ویژه برنامه «برگ ۲۴» را روی آنتن می برد.
«برگ 24» در شبکه چهار

به گزارش لیزنا (ستاد خبری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب ایران)، ستاد بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با همکاری شبکه چهار سیما ویژه برنامه 12 ساعته جشن ملی کتاب با عنوان «برگ 24» را همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار تولید و پخش می کند.

ویژه برنامه زنده «برگ ۲۴» در بخش های مختلف با عناوین کودک و نوجوان، خانواده های کتابی، فضای مجازی کتابی، راویان دفاع مقدس، دین، مروجان کتاب و کتابخوانی و... میزبان اهالی کتاب و قلم است.  برگزاری مسابقه نیز از دیگر بخش های جذاب این برنامه تلویزیونی خواهد بود.

پویش مردمی «سطر سپید» با هدف کمک به تولید و توزیع کتاب‌های ویژه نابینایان با  همکاری انجمن نابینایان،  خانه کتاب و شبکه چهار سیما راه اندازی شده است که از بخش های اصلی برنامه «برگ 24» به شمار می آید

 

برنامه «برگ ۲۴» از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت  ۲۲ روز چهارشنبه (24 آبان ماه) همزمان با روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار در «موزه و کتابخانه ملک» تصویربرداری و از شبکه چهار سیما پخش می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: