کد خبر: 24499
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 20 خرداد 1395 - 12:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتابخوان نابینایان درکتابخانه امام علی(ع) یزد

منبع : لیزنا
 دومین نشست کتابخانه‌ای کتابخانه امام علی(ع) در یزد، در سال جاری، صبح دوشنبه 17 خردادماه با حضور جمعی از اعضای نابینا و کم بینا این کتابخانه، برگزار شد.
نشست کتابخوان نابینایان درکتابخانه امام علی(ع) یزد

 

به گزارش لیزنا، در ابتدای این نشست سمانه فتاحی کتابدار بخش نابینایان کتابخانه امام علی (ع) گفت: فضای صمیمی این نشست‌ها فرصت مناسبی است تا روشندلان عزیز بتوانند باهم دیدار داشته باشند و تجربیات خود را در زمینه کتابخوانی در اختیار یکدیگر قرار دهند.

 وی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین نشست‌هایی گفت: سعی ما بر تداوم برگزاری این جلسات ساده و مفید برای جامعه نابینایان و کم‌بینایان یزد است.

محسن رفیعی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز که به عنوان میهمان ویژه در این نشست شرکت کرده بود، در سخنانی کوتاه درباره نشست کتاب‌خوان و ضرورت برگزاری چنین نشست‌هایی، مطالبی را بیان کرد.

 

در ادامه این نشست، کتاب‌های «چرا دریا عصبانی شد؟»، «تابستان امسال»، «آنچه والدین باید بدانند»، «ایران، دیروز، امروز، فردا»، «آموزش مسئولیت به کودکان» و «ده قصه عاشورایی» توسط اعضای نابینا و کم بینای کتابخانه امام علی‌(ع) یزد معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: