کد خبر: 24693
تاریخ انتشار: سه شنبه, 15 تیر 1395 - 09:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری کتاب خوان روزه اولی ها در کتابخانه عمومی حکمت

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی حکمت بستان آباد، استان آذربایجان شرقی، با برگزاری نشست کتابخوان کودک پذیرای جمعی از نوجوانانی شد که امسال برای اولین بار روزه داری ماه مبارک رمضان را تجربه می کردند.
برگزاری کتاب خوان روزه اولی ها در کتابخانه عمومی حکمت

 

 به گزارش لیزنا، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه حکمت بستان آباد از کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌شرقی روز دوزادهم تیرماه  1395 با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه که برای اولین بار روزه داری ماه مبارک رمضان را تجربه می کردند، برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «خورشید عالمتاب» نوشته سيد حميد گرمارودي، توسط سما آزادی؛ «همراه با حق» نوشته سيد حميد گرمارودي، توسط کوثر محمدی؛ «مهرداد دوم» نوشته بتول زرکندی، توسط زهرا وحیدی؛ «امیر کوچولو» نوشته حسین فتاحی، توسط زهرا فرجی نژاد؛ «دایره المعارف جهان» نوشته رویا خویی، توسط محدثه فکور و «بوستان» نوشته مژگان شیخ، توسط کوثر خوشکلام معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است در پايان نشست، تعداد 30 نفر از اعضاي دختر كتابخانه كه اولين سال روزه داري آنها بود در جوی صمیمانه روزه خود را ميهمان كتابداران كتابخانه هاي عمومي شهرستان بستان آباد افطار کردند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: