کد خبر: 26969
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 بهمن 1395 - 11:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان در کتابخانه بنت‌الهدی صدر قوچان در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
جلسه جمع خوانی دو کتاب «خرطومی در آتش‌نشانی» با یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان کشور و کتاب «روزی که آموس بیمار شد» در کتابخانه بنت‌الهدی صدر قوچان برگزار شد.
یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان در کتابخانه بنت‌الهدی صدر قوچان در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی قوچان، جلسه جمع‌خوانی دو کتاب «خرطومی در آتش‌نشانی» و «روزی که آموس بیمار شد» و همچنین اهدای کتاب کمک درسی به مبلغ چهار میلیون ریال از جمله خبرهای کتابخانه بنت الهدی صدر قوچان است.

مسئول کتابخانه عمومی بنت‌الهدی صدر در این خصوص گفت: جلسه جمع‌خوانی کتاب با حضور اعضای کودک و نوجوان از کتاب «روزی که آموس بیمار شد» نوشته  فیلیپ سی . استید ترجمعه سمیرا ابراهیمی برگزار شد.

فاطمه خجسته ادامه داد: «کتاب روزی که آموس بیمار شد» یکی از کتب معرفی شده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور جهت طرح کتاب‌خوان  دی ماه است که توسط اعضای کودک و نوجوان کتابخانه جمع‌خوانی شد.

وی در ادامه افزود : بخاطر گرامیداشت شهدای فداکار آتش نشان کتاب دوم به نام کتاب «خرطومی درآتش‌نشانی» نوشته  گیزلا فیجر و ترجمه س. ج ناصری  از انتشارات اتابک مشهد نیز جمع‌خوانی شد.

به گفته خجسته خانواده  دانش‌آموز سارا عظیمی 45 جلد کتب کمک آموزشی پایه ابتدایی به کتابخانه عمومی بنت الهدی اهداء کردند. مبلغ کتب اهدای بالغ بر 4 میلیون ریال است که توسط رایزنی‌های انجام شده توسط سپیده گرمه به کتابخانه اهداء شد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: