کد خبر: 27164
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 بهمن 1395 - 16:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان

منبع : لیزنا
کتابخانه آیت‌الله طالقانی، علامه طباطبائی و سیداحمد خمینی ویژه برنامه‌هایی برای دهه فجر برگزار می‌کنند.
ویژه برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان،  مسئول کتابخانه آیت‌الله طالقانی بندرعباس برنامه‌هایی از قبیل قصه‌گویی، بازدید مدارس و دانشگاهیان و فرهنگیان از بخش های مختلف کتابخانه، برگزاری مسابقه نقاشی، خاطره نویسی و مقاله نویسی(ویژه بانوان)، نشست کتاب‌خوان و غیره از برنامه‌هایی هستند که در روزهای آتی در ایام دهه فجر برگزار می‌شوند.

به مناسبت دهه فجر نمایشگاه تازه های کتاب انقلاب در کتابخانه عمومی علامه طباطبائی بندرعباس برپا شده است.

مسئول کتابخانه علامه طباطبائی بندرعباس گفت: نمایشگاه تازه‌های کتاب و کتب برگزیده انقلاب اسلامی از تاریخ 12 بهمن‌ماه در محل کتابخانه عمومی برگزار شده و تا بیست و دوم بهمن‌ماه دایر خواهد بود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه کتاب را تشویق افراد به مطالعه کتاب و ترویج فرهنگ کتاب وکتاب‌خوانی عنوان کرد و گفت: به مناسبت دهه فجر برنامه‌های متنوع فرهنگی در کتابخانه تدارک دیده شده است که توسط کتابداران کتابخانه در تاریخ‌های مقرر اعلام شده برای اعضا برگزار خواهد شد.

مسئول کتابخانه سیداحمد خمینی از برگزاری نمایشگاه کتابی با موضوع انقلاب – جوانان ، زندگینامه و مبارزات حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب 57 همزمان با آغاز ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

رضوان شیبانی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی نسل نوجوان و جوان با حضرت امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن ستمگری‌های حکومت قبل از انقلاب است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: