کد خبر: 27225
تاریخ انتشار: شنبه, 16 بهمن 1395 - 11:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان در نظرآباد استان البرز

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) شهرستان نظرآباد با حضور بیش از 70نفر از علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی اقدام به برگزاری نشست کتاب‌خوان با موضوع انقلاب اسلامی کرد.
نشست کتاب‌خوان در نظرآباد استان البرز

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، کتابخانه عمومی پیامبر اعظم (ص) شهرستان نظرآباد بمناسبت دهه فجر با حضوراعضای فعال کتابخانه به همت کتابداران کتابخانه اقدام به برگزاری نشست کتابخوان با موضوع و محوریت انقلاب اسلامی کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نظرآباد گفت: باحضور تعدادی ازاعضای فعال کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) و به همت کتابداران کتابخانه شش نفرازاعضای کتابخانه به معرفی شش کتاب باموضوع و محوریت انقلاب اسلامی پرداختند.

 ابوالفضل آزادفلاح در ادامه افزود: کتاب‌های «شکوفه‌های لبخند‌» نوشته مرضیه غفار، «خاطرات ناگفته قبل و بعد از انقلاب اسلامی» نوشته محمد‌حسن لطفی، «درود بر برادر ارتشی» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی، «ستاره‌های آسمان نماز» نوشته مرضیه غفار، «با خورشید تا سپیده» نوشته سهیلا راجی کاشانی و «رازهای روزهای بهار» نوشته امیرحسین زمانپور معرفی و تجربه خواندن آن‌ها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد و درپایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر و نیز هدیه‌ای به ارائه دهندگان کتب مذکور اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: