کد خبر: 29981
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 مرداد 1396 - 20:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پيام تبريك دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع : لیزنا
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور پیامی انتصاب سیدعباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم را تبریک گفت.
پيام تبريك دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی

 به گزارش لیزنا، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی با تبریک به سیدعباس صالحی، پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی وی را موجب اعتماد قاطع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

متن پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به‌شرح زیر است:

 به‌نام خدا

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی

وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم و همچنین کسب اعتماد قاطع نمایندگان ملت برای خدمت در کسوت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی‌تان بوده است.

سابقه حضور حضرتعالی به‌عنوان عضو حقیقی هیئت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور مایه امید تمام خدمتگزاران عرصه کتاب، کتابخوانی و کتابخانه‌ها است.

اینجانب به نمایندگی از سوی کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، انتخاب حضرتعالی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تبریک گفته و توفیق حضرتعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

بهمن عبدی
|
iran
|
1396/06/26 - 15:04
1
2
باسلام
انتخاب وزیزی که شان و شوکت کتاب و کتابخوانی رو در انبان تجارب دیرپای خود در سالیان دور و دراز عمر با برکت خود دارد،نشان از توجه مصادر تصمیم گیری به حوزه فرهنگ به ویژه کتابخوانی است ،بارور کردن نهال کتابخوانی در جامعه جوان و دردمند و آسیب زا ما بی شک با دستان اهالی کتاب و اندیشه خصوصا دستان مهربان کتابداران میسر است ،برای دیدن ثمرات مختلف الوان این نهال، حمایت و هدایت با اضلاع مختلفش می طلبد ،چشمان جامعه ایرانی و آینده این کنام دانش پرور به تلاش و کنکاش راس هرم تصمیم گیری است ،کتابخانه ها می توانند در نقشه فرهنگی جامعه ما نقش آفرین باشند ،
کتابدار
|
Iran
|
1396/06/13 - 09:00
1
8
تبریک عرض می نمایم ان شاءالله وجودشان مایه ی خیر وبرکت برای نهادکتابخانه وهمچنین کتابداران باشد .هرچند آقای مختارپور برای نهاد سنگ تمام گذاشته اند .
من یک کتابدارم
|
Iran
|
1396/06/01 - 12:42
3
16
امیدوارم وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی همان قدر که برای صنعت نشر زحمت کشید برای کتابخانه های عمومی هم کار کنند البته از همینجا به جناب وزیر عزیز عرض می کنم این کار در نهاد با وجود دبیرکل عزیزمان کار سختی نیست و فقط حمایت های شما می تواند سرعت پیشرفت کتابخانه ها را بیشتر کند...
روحانی مچکریم
برای این دبیرکل و وزیر عزیز که هر دو اهل فکر و کتاب هستند...
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: