کد خبر: 30387
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 شهریور 1396 - 09:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان نشست کتاب‌خوان شد

منبع : لیزنا
 به همت کتابداران کتابخانه عمومی دهخدا نشست کتاب‌خوان ویژه سالمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار شد.
آسایشگاه خیریه کهریزک میزبان نشست کتاب‌خوان شد

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، به همت مسئول کتابخانه عمومی دهخدا نشست کتاب‌خوان ویژه سالمندان، ۱۳ شهریورماه با حضور کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، مسئولین آسایشگاه و جمعی از سالمندان برگزار شد.

در این نشست ۶ کتاب معرفی شد. در ابتدا افروز بهرام نژاد ضمن معرفی کتاب «از رخنه دل: گزیده اشعار صائب تبریزی» اثر محمد زمانی، به شعرخوانی برای حاضرین پرداخت. کتاب «چهل داستان و چهل حدیث از امام محمدباقر علیه‌السلام» نوشته عبدالله صالحی نجف‌آبادی از انتشارات  جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اثر دیگری بود که فاطمه مثقالی تجربه خواندن آن را با حضار به اشتراک گذاشت. معصومه ینگه قلعه نیز به معرفی کتاب «چراغ راه زندگی: کلمات الهام‌بخش از مشاهیر و بزرگان جهان» گردآوری قاسم احسانی کناری پرداخت. این کتاب بیانگر افکار برجسته‌ترین دانشمندان، مخترعان، متفکران و نوابغ دنیا است. «دیوان پروین اعتصامی» توسط منیژه حسینی؛ «قصاید سعدی» به تصحیح محمدعلی فروغی، توسط مهین پورصفار و «دیوان حافظ» توسط ژاله فتحعلی از دیگر آثار معرفی‌شده در این نشست بود.

 

در پایان این نشست با اهدای هدایایی از شرکت‌کنندگان تقدیر شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: