کد خبر: 30839
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 مهر 1396 - 16:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هر پنجشنبه با اهالی پاتوق کتاب در کتابخانه فجر

منبع : لیزنا
 پاتوق کتاب عنوان برنامه ای است که با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشناسازی شهروندان با داستان نویسی از سوی کانون ادبی کتابخانه فجر برگزار می شود .
هر پنجشنبه با اهالی پاتوق کتاب در کتابخانه فجر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، این برنامه روزهای پنج شنبه مهر ماه در سالن مطالعه کتابخانه فجر میزبان اعضای کانون ادبی و علاقه مندان به حوزه کتاب و کتاب خوانی است.

در هر جلسه در بخش نخست تلاوت آیاتی از قرآن مجید و نکات تفسیری توسط محمد مهدی خدا بنده و محمد مهدی کلهری از اعضای کانون ، صورت می گیرد.

در بخش دیگر پاتوق کتاب، کارشناسان برنامه آقایان جلیل نوری ، علی اردلانی ، علیرضا فلاحی ،حسن گل پرور و خانم ها لاله علی مرتضایی ، سمیه کاظمی و معصومه میمه از اعضای کانون در خصوص داستان نویسی ، داستانک نویسی ، نقد و بررسی کتاب، بررسی ابعاد نوشتاری و سبک داستان ، بیان ضرب المثل و نقد و بررسی گلستان سعدی در کانون صحبت می کنند. در پایان هر جلسه نیز اعضای کانون نوشته ها و اشعاری که سروده اند را برای دیگر اعضا می خوانند و نوشته ها و اضعار خوانده شده مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

 

این برنامه روزهای پنجشنبه هر هفته در تاریخ های 6،13،20،27 مهر ماه از ساعت 9 تا 30/10 در کتابخانه فجر به نشانی بلواريافت‌آباد، ابراهيم‌آباد، خيابان اسدآبادي، ‌بوستان مينامیزبان علاقمندان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: