کد خبر: 32473
تاریخ انتشار: جمعه, 15 دی 1396 - 20:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 نشست جمع خوانی کتاب در هرمزگان

منبع : لیزنا
کتاب «غروب خورشید در سامرا» با حضور جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان شهید دقت در کتابخانه عمومی آیت‌الله طالقانی (ره) معرفی و جمع‌خوانی شد.
 نشست جمع خوانی کتاب در هرمزگان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، لیلا جعفری مسئول کتابخانه عمومی آیت‌الله طالقانی (ره) از برگزاری نشست معرفی و جمع‌خوانی «غروب خورشید در سامرا» در این کتابخانه خبر داد.

جعفری بیان کرد: کتاب «غروب خورشید در سامرا: زندگی‌نامه امام حسن عسگری (ع)» تألیف محمدرضا بایرامی از مجموعه کتاب‌های «چهارده آفتاب» است که در آن به بررسی دوران زندگی امام حسن عسگری (ع) پرداخته شده است.

مسئول کتابخانه عمومی آیت‌الله طالقانی (ره) ادامه داد: نشست‌های جمع‌خوانی برای گروه‌های سنی مختلف به‌صورت مستمر در کتابخانه عمومی آیت‌الله طالقانی (ره) برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نشست‌ها به اشتراک گذاشتن موضوعات موردعلاقه اعضا در قالب منابع مطالعاتی است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: