کد خبر: 33092
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 بهمن 1396 - 12:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

 باشگاه کتابخوانی  آبی صورتی در فرهنگسرای امید

منبع : لیزنا
کتابخانه امام خمینی(ره)  در ادامه فعالیت های فرهنگی خود چهارشنبه های هرهفته باشگاه کتابخوانان کودک و نوجوان را با عنوان «آبی صورتی» برگزار می کند. 
 باشگاه کتابخوانی  آبی صورتی در فرهنگسرای امید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه سیزده و فرهنگسرای امید؛ این باشگاه کتابخوانی چهارشنبه های هر هفته ساعت 15 تا 17 ، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه کودکان و نوجوانان در سالن خیام فرهنگسرای امید برگزار می شود.

گفتنی است چهارشنبه 18 بهمن 1396 با حضور محمد حسین اموری، مجری توانمند رادیو، به موضوعاتی از جمله آشنایی و کشف چوب جادوی هر شخص برای آینده ای بهتر و توصیف خلاقانه ی محیط و توجه به جزییات در نویسندگی و اجرا پرداخته خواهد شد.

 

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگ سرای امید واقع در خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33303843 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: