کد خبر: 33199
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 بهمن 1396 - 08:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان ويژه هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد

منبع : لیزنا
  نشست کتاب‌خوان ویژه هنرمندان در بخش جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
نشست کتاب‌خوان ويژه هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، نشست کتاب‌خوان ویژه هنرمندان در بخش جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، خیام نریمان کارشناس فرهنگی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان را از رسالت‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی دانست و گفت: نشست کتاب‌خوان باهدف به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده‌شده و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در فضایی صمیمی برگزار می‌شود.

نریمان افزود: حضور در نمایشگاه کتاب استان، دلیل خوبی برای گردهم‌آیی دوستداران کتاب و بهره‌مندی از تخصص هنرمندان در معرفی کتاب‌های مفید و خواندنی است.

وی با اشاره به کتاب‌خوان هنرمندان، به‌عنوان دومین نشست اختصاصی کتاب‌خوان استان در سال جاری، تأکید کرد: امیدواریم این نشست‌ها تداوم یابد و هنرمندان پرافتخار هم استانی با معرفی کتاب‌های مفید و تخصصی گامی مهم در ترویج فرهنگ کتابخوانی بردارند.

در این نشست تخصصی، اسحاق آقایی، عکاس و برنده چندین جایزه جهانی عکس با معرفی کتاب «عکاسی مقدماتی» نوشته اسماعیل عباسی از انتشارات پرگار و جواد بشارتی آهنگساز و مدرس دانشگاه هنر در رشته موسیقی با ارائه «از میان سرودها و سکوت‌ها» نوشته محمدرضا درویش از انتشارات ماهور، تجربه مطالعاتی خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

همچنین عبدالرسول شریفی، مدرس دانشگاه و مسئول بخش هنرهای تجسمی حوزه هنری استان با معرفی «مبانی کاربردی هنرهای تجسمی» علاقه‌مندان را با این کتاب، آشنا کرد.

 گفتنی است در پایان این نشست کتاب‌خوان، از شرکت‌کنندگان و ارائه‌دهندگان کتاب تقدیر شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: