کد خبر: 33580
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 17 اسفند 1396 - 10:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور سرپرست موسسه خانه کتاب در روز کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی

منبع : لیزنا
در ۱۷ اسفند ماه سالروز، تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسئولین فرهنگی کشور با شرکت در طرح کتابخانه گردی به کتابخانه‌های عمومی می روند.
حضور سرپرست موسسه خانه کتاب در روز کتابخانه‌گردی در کتابخانه‌های عمومی

 به گزارش لیزنا، نیکنام حسینی پور،سرپرست موسسه خانه کتاب در کتابخانه های عمومی ارغوان و علامه دهخدا در روز کتابخانه گردی حضور یافت. 

وی ضمن تبریک به نهاد کتابخانه های عمومی برای اجرای چنین طرحی گفت: موسسه خانه کتاب در طرح‌های خود مانند عیدانه کتاب، تابستانه و پاییزه با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور  همکاری خواهد کرد. بدین صورت که اطلاع رسانی شود که کتابهایی که در این طرح ها با تخفیف به فروش میروند در کدام کتابخانه‌ عمومی نزدیک هستند تا در صورتی که کسی توان خرید کتاب را نداشت به نزدیک ترین کتابخانه مراجعه کند و کتاب مورد علاقه اش را امانت بگیرد و مطالعه کند.

آیین کتابخانه گردی به مناسبت سالروز، تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور مسئولین فرهنگی امروز 17 اسفند ماه 1396 برگزار می شود.

در این آیین سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا مختارپور دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز حضور دارند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: