کد خبر: 34412
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 ارديبهشت 1397 - 13:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اهداء لوح سپاس دبیرکل کتابخانه های عمومی به خیر کتابخانه ساز سبزواری در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
در سفر مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شهرستان سبزوار، لوح سپاس دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به خیر کتابخانه ساز سبزواری اهدا شد.
اهداء لوح سپاس دبیرکل کتابخانه های عمومی به خیر کتابخانه ساز سبزواری در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در سفر مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شهرستان سبزوار، لوح سپاس دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به خیر کتابخانه ساز سبزواری اهدا شد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با حضور در کتابخانه شادروان مرحومه فرزانه گلدانی لوح سپاس دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور را به موسی الرضا گلدانی خیر کتابخانه ساز سبزواری اهدا کرد.

همچنین مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به همراه معاون توسعه کتابخانه های استان و دیگر همراهان در جلسه قصه گویی این کتابخانه شرکت کرد.

جلسات قصه گویی کتابخانه شادروان فرزانه گلدانی روزهای چهارشنبه هر هفته برای کودکان برگزار می شود، در این جلسات که مادران نیز حضور دارند مربی مجربی با معرفی کتاب هایی در موضوعات متنوع و مختلف، مسائل ساده علمی و آموزشی و مفاهیم و مهارتهای زندگی چون ادب، احترام به بزرگتر، خوش خلقی و حتی برخی مواردی که در جامعه برای امنیت کودکان لازم است را برای کودکان تشریح می کند.

حجت الاسلام سبزیان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کودکان، شیوه برگزاری جلسه را جالب و جذب کودکان و نوجوانان به کتابخانه را قابل تقدیر دانست.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: