کد خبر: 34699
تاریخ انتشار: شنبه, 05 خرداد 1397 - 11:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب‌خوان معلمان در سمنان برگزار شد

منبع : لیزنا
 نشست کتاب‌خوان معلمان با همکاری کتابداران کتابخانه عمومی شهید رجایی در مدرسه خیرساز راسی با حضور حسن نورمحمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار برگزارشد.
نشست کتاب‌خوان معلمان در سمنان برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، در این نشست  رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمساربا اشاره به این مطلب که معلمان نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه دارند از معلمان خواستار تشویق دانش آموزان برای حضور در کتابخانه‌ها شد.

حسن نورمحمدی  با اشاره به این مطلب که برنامه‌ها ی متنوع فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در حال برگزاری است بیان داشت: این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برگزار می شود.

در این نشست کتاب‌های «چگونه کودکان ونوجوانان را به مطالعه علاقمند کنیم؟» نوشته ماشاءالله کاربخش داوری توسط   حسن نورمحمدی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار؛«نگین عرش» نوشته  محمدرضا رمزی اوحدی توسط  ژیلا صادقی؛«من زنده ام » نوشته معصومه آبادتوسط سیده نساء حسینی؛ «اگر می توانید حرف بزنید پس حتما می توانید بنویسید » نوشته ژول سالزمن  توسط  فاطمه لیانی؛«جادوی ریاضی »نوشته جانی بال توسط  سیده مریم ساداتی و «مدیریت آموزشی به روش پنگوئن ها » نوشته جان کوترترجمه هما احمدی توسط عالمه عبادی  معرفی شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: