کد خبر: 35346
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 تیر 1397 - 15:29

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی تازه های شعر و ترانه در «انجمن ادبی ققنوس»

منبع : لیزنا
محفل ادبی ققنوس مجتمع فرهنگی هنری نور، با حضور شاعران و معرفی تازه های کتاب در فصلی که گذشت، دوشنبه 11 تیرماه برگزار می شود.
معرفی تازه های شعر و ترانه در «انجمن ادبی ققنوس»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، محفل ادبی «ققنوس»، با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادبیات، روز دوشنبه 11 تیرماه ساعت 18 با بخش های مختلف از جمله معرفی و بررسی تازه های کتاب در حوزه شعر و ترانه با حضور کارشناسان ادبی و شعرخوانی شاعران نام آشنا و اجرای موسیقی در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می شود.

در این جلسه دکتر مینا آقازاده، کارشناس مجری برنامه، چندین مجموعه از تازه های شعر و ترانه را معرفی و از سوی کارشناسان ادبی حاضر در نشست، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و در ادامه شاعران مدعو، به شعرخوانی می پردازند.

علاقمندان به شعر و ادب برای حضور در این برنامه می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در خیابان آیت الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: