کد خبر: 35503
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 تیر 1397 - 17:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هراتی ششمین جلسه جشنواره کتابخوانی رضوی را در البرز برگزار کرد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز، ششمین جلسه ستاد برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را برگزار کرد.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، صبح روز یکشنبه، 17 تیرماه 97 احمدعلی هراتی مدیرکل جدید اداره کل کتابخانه های عمومی استان البرز، ششمین جلسه ستاد برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را  با حضور معاونین اداره کل، روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های تابعه استان و جمعی از کارشناسان ستادی برگزار کرد.

هراتی ضمن ابراز خرسندی از مقارن شدن شروع فعالیت اش در کتابخانه های عمومی با هشتمین جشنواره  کتابخوانی رضوی گفت: خدا را شکر که اولین نشست و جلسه اینجانب با جشنواره رضوی آغاز شد. چرا ترویج کتابخوانی با محوریت سیره ائمه اطهار (ع) و بخصوص امام هشتم علی بن موسی الرضا(ع) موجب رحمت خداوند است و این فرمایش امام همام ماست که می فرمایند: خدا رحمت کند کسی را که امر ما را احیا کند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب آموزش و پرورش و برنامه های اوقات فراغت گفت: پایگاه های تابستانی ویژه اوقات فراغت که از سوی آموزش پرورش برپا شده است؛ محفل خوبی برای ترویج کتاب و کتابخوانی و هشتمین جشنواره  کتابخوانی رضوی است.

مدیرکل در ادامه بر رسالت فرهنگی کتابخانه های عمومی تاکید کرد و گفت: ترویج کتابخوانی باید از خانواده ها شروع شود و یکی از برنامه های کتابخانه های عمومی نفوذ در خانواده ها برای ترویج کتابخوانی باید در نظر گرفته شود و این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای اجرای این موضوع است.

وی در پایان با اشاره به جایگاه استان در عرصه علم و فناوری افزود: به دور از هر گونه آمارسازی، باید تلاش کنیم که جشنواره ای در خور نام البرز و مردم شریف، عالم و مومن این استان برگزار کنیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: