کد خبر: 35623
تاریخ انتشار: یکشنبه, 24 تیر 1397 - 17:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد

منبع : لیزنا
محمد عبدالملکی در حکمی از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان منصوب شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی حکمی محمدعبدالملکی را به‌عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کردستان، منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای محمدعبدالملکی

با سلام

نظر به تخصص، تجربیات و تعهد جناب عالی در عرصه فرهنگی و با توجه به تصویب کمیته انتصاب مدیران کل، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان کردستان منصوب می شوید.

امید است در سایه توجهات ذات باریتعالی و بهره مندی از همکاری و همدلی با مقامات محترم استان، اعضای محترم انجمن ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست های توسعه کمی و کیفی کتابخانه های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل

گفتنی است؛ محمد عبدالملکی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، دکترای رشته تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی است و پیش از این سوابقی همچون مسئولیت اتحادیه انجن های اسلامی دانش آموزی، معاونت فرهنگی کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیرمسئولی نشریه ماه روز را در کارنامه کاری خود داشته است. وی تا پیش از این انتصاب به عنوان کارشناس منابع اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان مشغول به فعالیت بوده است.

کتابدارن شهر قروه
|
Iran
|
1397/04/25 - 10:11
3
4
با سلام

جناب آقای دکتر محمد عبدالملکی فرزند برومند قروه
انتصاب شایسته و مدبرانه حضرت عالی را به عنوان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کردستان صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت داریم .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: