کد خبر: 37409
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مهر 1397 - 08:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

همایش «احلی من العسل» در کتابخانه عمومی ابوذر غفاری شوش برگزار شد

منبع : روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي خوزستان
در این همایش، فضاسازی محیط کتابخانه، نمایشگاه کتابی با موضوع عاشورا و امربه معروف نهی از منکر و مسابقه نقاشی برای کودکان برگزار شد.
همایش «احلی من العسل» در کتابخانه عمومی ابوذر غفاری شوش برگزار شد

به گزارش لیزنا، مریم اسدی اصل، مسئول کتابخانه عمومی ابوذرغفاری شوش از اجرای فعالیت های فرهنگی در همایش «احلی من العسل» کتابخانه عمومی ابوذر غفاری شوش خبر داد.

 وی با اعلام این خبر گفت: ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، یک فرصت مناسب برای تبلیغ و ترویج کتاب و کتابخوانی است و از این حیث همایش «احلی من العسل» در کتابخانه عمومی ابوذر غفاری شوش برگزار شد.

مسئول کتابخانه عمومی ابوذرغفاری شوش ادامه داد: در کنار این همایش، نمایشگاه کتاب با محوریت عاشورا وامر به معروف و نهی از منکر، مسابقه ی نقاشی کودکان عاشورایی، برگزاری مراسم سرودخوانی و نوحه خوانی توسط اعضای کتابخانه برگزار شد.

این برنامه با هدف ترویج ایثار، شهادت, و ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ولایتمداری، پرورش و تقویت روحیه ی جهادی بین کودکان و نوجوانان صورت پذیرفت.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: