کد خبر: 38047
تاریخ انتشار: دوشنبه, 10 دی 1397 - 14:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دومین جلسه کارگروه افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
 دومین جلسه کارگروه افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد امروز ۱۰ دی ماه با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد و اعضای کارگروه افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد.
دومین جلسه کارگروه افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد برگزار شد

به گزارش لیزنا، دومین جلسه کارگروه افتتاح کتابخانه مرکزی مشهد دوشنبه ۱۰ دی ماه، با حضور علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد، امین متولیان، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، اسماعیل شفاعی، معاون مالی و اداری، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، محمد هادی ناصری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، امیر جهانگیری مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی نهاد، سیدباقر میرعبداللهی، مدیرکل تأمین منابع، هادی آشتیانی، مدیرکل امور فرهنگی، اصغر گودرزی، مدیرکل امور کتابخانه ها و مشارکت‌ها، عباس نعمتی، مدیرکل حراست، لیلی هاشمی، مدیرکل فناوری اطلاعات و سکینه خاتون مهدیان‌پور، مشاور معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی برگزار شد.

در این مراسم مهدی رمضانی با اشاره به مصوبات جلسه قبل، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در روند آماده‌سازی کتابخانه مرکزی مشهد پرداخت و گفت: مصوبات جلسه قبل در کارگروه‌های مختلف به انجام رسیده و برخی از آنها نیز پس از برطرف شدن موانع مالی و کسب مجوزهای لازم در حال انجام است و مراحل پایانی خود را طی می‌کند. در موضوع تأمین نیروی انسانی نیز با هماهنگی اداره کل استان خراسان رضوی فهرستی از افراد واجد شرایط از نیروهای بومی استان و جانمایی افراد تهیه شده که پس از تأیید نهایی قابل ابلاغ خواهد بود.

وی همچنین موضوعاتی چون ایمن‌سازی فضای اطراف ستون‌ها، طراحی دیوارهای بیرونی، نورپردازی فضای بیرونی کتابخانه، طراحی فضای سبز بیرون کتابخانه، نصب سیستم صوتی و طراحی تابلوی سردر، طراحی بخش کودک، ساخت قفسه‌ها، پیش‌بینی تجهیزات امدادرسانی، شناسایی نقاط امن و تعبیه تابلوهای راهنما و ... را از جمله اقدامات صورت گرفته در این کتابخانه عنوان کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: