کد خبر: 38520
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 بهمن 1397 - 16:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه امیرکبیر شهرستان شوط استان آذربایجان غربی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی
 برنامه های فرهنگی متنوعی ویژه دانش آموزان و اعضای کودک و نوجوان در کتابخانه امیرکبیر شهرستان شوط برگزار شد.
اجرای برنامه های فرهنگی در کتابخانه امیرکبیر شهرستان شوط استان آذربایجان غربی

به گزارش لیزنا، به همت کتابداران، نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای، نشست قصه‌گویی، آموزش فلسفه برای کودکان و نشست جمع‌خوانی کتاب توسط کتابخانه عمومی امیرکبیر برگزار شد.

نشست کتابخوان در مدرسه صداقت شوط

در این نشست ۶ تن از دانش آموزان به معرفی کتاب‌های خوانده‌ شده خود پرداختند. کتاب‌های «شما چگونه از دندان هایتان مراقبت می کنید» اثر جوی کوالی، توسط شیوا اقبالی؛ «از صدای خودم خوشم نمی آید» اثر وینر مارسلا باکور، توسط دیلان علیزاده؛ «لامسه» اثر براندا والیول، توسط زینب امویی میلان؛ «شاهزاده بافنده» اثر نورا ایسوال، توسط روژان علیزاده؛ «افسانه مادربزرگ» اثر مجتبی آموزگار، توسط معصومه حاتمی‌زاده و «آتشفشان ها» اثر ای بال ژاکلین، توسط سهیلا آقازاده معرفی شد.

 

نشست قصه‌گویی

نشست قصه‌گویی از کتاب «نهنگ مهماندار» نوشته علی باباجانی با اجرای مهدی فرج زاده، رئیس کتابخانه امیرکبیر و با حضور اعضای کودک و نوجوان برگزار شد و مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

 

نشست آموزش فلسفه

جلسه آموزش تفکر با موضوع «خشم چیست؟» با حضور کودکان علاقمند در بخش کودک کتابخانه و با اجرای سولماز علیزاده، کتابدار کتابخانه امیرکبیر برگزار شد.

 

نشست جمع خوانی

نشست جمع خوانی با هدف آموزش روان خوانی و صحیح خوانی ویژه اعضای کودک و نوجوان کتابخانه امیرکبیر شوط برگزار شد. در این نشست کتاب «عارف نوجوان» نوشته محسن بغلانی با حضور ۱۱ تن از اعضای کودک و نوجوان و با اجرای مهدی فرج زاده، رئیس کتابخانه جمع خوانی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: