کد خبر: 38633
تاریخ انتشار: سه شنبه, 16 بهمن 1397 - 17:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

گزارش تصویری افتتاح کتابخانه امام خمینی مشهد (2)

منبع : لیزنا
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه، ۱۵ بهمن ماه بزرگترین کتابخانه عمومی ایران را افتتاح و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.
گزارش تصویری افتتاح کتابخانه امام خمینی مشهد (2)

به گزارش خبرنگار لیزنا، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح کتابخانه امام خمینی مشهد از ساختمان این کتابخانه بازدید و با کتابداران و کارکنان بخش های مختلف صحبت کرد.

در این بازدید علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛ اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران؛ علی اکبر سبزیان، مدیرکل نهادکتابخانه های عمومی خراسان‌رضوی و جمعی دیگر از مسئولین و مدیران استانی و کشوری وی را همراهی می کردند.

کتب مهجور
|
Iran
|
1397/11/29 - 11:22
0
2
دوستان عکاس لیزنا بهتر بود بجای قراردادن این همه تصویر از اشخاص که ضرورتی هم نداشت چند تصویر از بخش های مختلف این کتابخانه جدید و مدرن قرار می دادید این دو گزارش تصویری پر بود از تصاویر تکراری افراد!!؟؟
مریم سپهوند
|
Iran
|
1397/11/21 - 12:39
0
1
یا امام رضا(ع)!
کتابخونه مرکزی خرم آباد لرستان رو هم افتتاح بفرما!
الهی آمین یا رب العالمین
زنگنه
|
iran
|
1397/11/17 - 10:51
0
0
سلام
چه مجموعه زیبا و کاربردی و بی همتایی!
امید که آغازگر خدماتی مفید و جدید در حوزه کتابخانه های عمومی و خدمات اجتماعی و فرهنگی به هم میهنان مشهدی و عموم کشور باشد.
سپاس از زحمات تمام همکاران عزیز در مشهد و تهران که پس از طی بیست و اندی سال بالاخره زحماتشان به بار نشست و امروز در ایام بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب شاهد شکوه یکی از دستاوردهای عظیم فرهنگی در حوزه کتابخانه های عمومی هستیم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: