کد خبر: 39485
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 02 فروردين 777 - 04:17

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هدایای فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر به دست کودکان خوزستانی رسید

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
هدایا و کمک‌های فرهنگی کودکان نوع دوست بوشهری در قالب پویش «بهار مهربانی» به استان خوزستان ارسال شد.
هدایای فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر به دست کودکان خوزستانی رسید

به گزارش لیزنا، هدایا و کمک‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر در قالب پویش «بهار مهربانی» به منظور تسکین آلام روحی کودکان سیل زده استان خوزستان ارسال شد.

سیدعلی هاشمی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با تقدیر از مردم نوع‌دوست و نیک‌اندیش استان در حمایت از کودکان سیل‌زده استان خوزستان گفت: پویش بهار مهربانی از تدابیر بجا و تأثیرگذار نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این برهه از زمان و به منظور احیای روحیه کودکانه فرزندان خوزستانی صورت گرفت.

هاشمی عنوان کرد: کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر با ایجاد ایستگاه‌های بهار مهربانی در سراسر استان، در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و هم‌صدا با مردم، با جمع‌آوری کتاب، هدایا و اقلام فرهنگی توانستند در تجدید روحیه کودکان سیل‌زده خوزستان گام موثری بردارند.

وی افزود: با همکاری کتابخانه‌های عمومی استان، کتابداران و اعضای کتابخانه ها، محموله‌ای بالغ بر ۶ هزار هدیه شامل اسباب بازی، لوازم التحریر، کیف، کوله‌پشتی  و کتاب به مناطق سیل‌زده استان خوزستان ارسال شد.

همچنین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر یادآوری کرد: پایگاه‌های جمع آوری هدایای مردمی در سراسر کتابخانه‌های استان هم‌چنان فعال است و نسبت به دریافت این هدایا اقدام می‌کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: