کد خبر: 39643
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 ارديبهشت 1398 - 15:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه های خراسان رضوی با خانواده شهید فرهنگی دفاع مقدس دیدار کرد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کشور
 همزمان با هفته معلم، مدیرکل و معاونان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده شهید نوروز علی بمانی دیدار کردند.
مدیرکل کتابخانه های خراسان رضوی با خانواده شهید فرهنگی دفاع مقدس دیدار کرد

به گزارش لیزنا، همزمان با هفته معلم، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل به همراه کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با خانواده معلم شهید نوروز علی بمانی از شهدای عملیات کربلای ۵ دیدار کردند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در این دیدار گفت: در حال حاضر جامعه ما به وجود الگوهایی مانند خانواده شهدا نیازمند است و اگر کم صبری، کم تحملی، زود رنجی و سرخم کردن در مقابل مشکلات و سختی ها در جامعه زیاد شود، به خاطر دوری از خانواده های شهدا به عنوان الگوهای تاب آوری اجتماعی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی  ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا باعث مصمم تر شدن ما در تحقق رسالتمان می شود و امیدواریم همانگونه که خداوند لطف خود را با اهدای نشان شهادت به شهدا و خانواده آن ها کامل کرده است، ما  را نیز در این  همراهی با خانوده شهدا شامل لطف و عنایت قرار دهد.

وی با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: حضور در جمع خانواده شهدا برای بهره گیری از رهنمودهای آنها است و همواره در بین گفته های مادران و همسران و خانواده شهدا نکته هایی هر چند کوچک وجود دارد که دنیایی از مفاهیم و ادراک است.

محمد حسن صمدی، رئیس بنیاد شهید منطقه ۳ مشهد نیز در این جلسه با تقدیر و تشکر از توجه مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به جایگاه رفیع شهدا گفت: یاد و نام شهدا همواره باید جاری باشد و اینگونه دیدارها مطمئنا نیل به این هدف را محقق می کند.

در ادامه این دیدار نیز فاطمه نظری، همسر شهید نوروز علی بمانی به بیان خاطرات خود از ایام زندگی مشترک با شهید بمانی و خاطرات ایام اعزام به جبهه های جنگ تحمیلی و شهادت وی پرداخت.

شایان ذکر است معلم شهید نورزعلی بمانی با حضور در عملیات کربلای ۵ در تاریخ ۳۰ دیماه سال ۶۵ مفقود الاثر شد و ۱۱ سال بعد پیکر وی در  عملیات تفحص در مناطق جنگی شلمچه شناسایی و برای خاکسپاری به مشهد منتقل شد. فرزندان این شهید نیز در کسوت معلمی به خدمت در سنگر تعلیم وتربیت مشغول هستند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: