کد خبر: 28128
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 12:19

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

برگزاری همایش سعدی و ویکتور هوگو در مرکز فرهنگی شهر کتاب

منبع : لیزنا
همایش سعدی و ویکتور هوگو در مرکز فرهنگی شهر کتاب روزهای سه شنبه و چهارشنبه   ۲۹ و ۳۰ فروردین ماه برگزار می شود.
برگزاری همایش سعدی و ویکتور هوگو در مرکز فرهنگی شهر کتاب

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، همایش سعدی و ویکتور هوگو به همت مرکز فرهنگی شهر کتاب، مرکز سعدی‌شناسی، رایزن فرهنگی ایران در فرانسه و مرکز مطالعات هوگو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه   ۲۹ و ۳۰ فروردین ساعت ۱۶ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برپا می‌شود.

در این همایش غلامعلی حدادعادل ، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، احمد سمیعی‌گیلانی (دو شاعر، دو جهان‌بینی)، میرجلال‌الدین کزازی (دو بزرگمرد مردم‌دوست)، ژان مارک هووس (ویکتور هوگو، «شرقیات» و شعر پارسی)، فاطمه عشقی (ویکتور هوگو و شعر فارسی)، طهمورث ساجدی (ویکتور هوگو در عصر رنسانس شرقی و ادبیات فارسی)، فریدون مجلسی (بازتاب‌های فتوگرافیک سیاسی و اجتماعی سعدی و ویکتور هوگو از جامعه و دوران خودشان)، اصغر نوری (ویکتور هوگوی رمان‌نویس)، محمدرضا بایرامی، حمیدرضا شاه‌آبادی، محمدحسن شهسواری، مجید قیصری و مهدی یزدانی‌خرم از نویسندگان معاصر ایران درباره‌ «از سعدی و هوگو چه آموخته‌ام؟» سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این همایش به مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمدقصیر (بخارست) نبش کوچه‌ سوم مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: