کد خبر: 35329
تاریخ انتشار: شنبه, 09 تیر 1397 - 17:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«مبادله کتاب» در مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو

منبع : لیزنا
طرح کتابخانه صنعت (مبادله کتاب) در مرکز تحقیقات و طراحی موتور(ساپکو) شرکت ایران خودرو برگزار می شود.
«مبادله کتاب» در مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 ، طرح کتابخانه صنعت (مبادله کتاب ) چهارشنبه 6 تیر ماه از ساعت 10 تا 13 در مرکز تحقیات موتور ایران خودرو (ساپکو) با استقبال کارگران و کارمندان آن مجموعه برگزار شد.

در این طرح که با هدف بالا بردن انگیزه مطالعه در بین کارگران کارخانه های منطقه 21  و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فراهم کردن امکان ثبت نام آنها در کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهر تهران و امانت کتاب و تعویض کتاب های مطالعه شده کارگران در منزل با کتاب های مورد نیاز، صرفه جویی در هزینه آنها و استفاده بهینه از سرمایه های ملی برگزار شده است.

مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو  که با مدیریت سید مصطفی میرسلیم اداره می شود و توانسته موتورهای خودرو ملی را طراحی و تولید نمایند و با وجود کارگران و کارکنان متخصص؛ از این طرح استقبال نموده و با در اختیار گذاشتن فضای راهرو اصلی نمایش موتورهای طراحی و تولیدی شرکت ایران خودرو  فرهنگسرا را در اجرای این طرح  یاری نمود و کارگران نیز به خوبی از این طرح استقبال نموده و تعداد نسبتا زیادی در کتابخانه صنعت ثبت نام کردند.

کتاب های، کتابخانه صنعت در  پایگاه مبادله و امانت کتاب در حوزه‌های مذهبی،  ادبیات، تاریخ، روانشناسی و علوم تخصصی  قراد داده شد که مورد توجه کارگران و کارکنان کارخانه ها قرار می گیرد.

در این برنامه بیش از 150 نسخه کتاب عرضه شده و همچنین بیش از 70 نسخه کتاب اهدایی از طرف کارگران نیز جذب کتابخانه صنعت شد.

علاقه‌مندان برای هرگونه سوال و اطلاعات میتوانند با شماره تلفن 44534056 واحد فرهنگی فرهنگسرای دانش تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: