کد خبر: 40571
تاریخ انتشار: شنبه, 23 آذر 1398 - 11:31

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

رونمائی از جایزه ملی استاد نوش‌آفرین انصاری ؛

«جایزه کتابدار اجتماعی سال»

منبع : لیزنا
از جایزه ملی استاد نوش‌آفرین انصاری با عنوان «جایزه کتابدار اجتماعی سال» رونمائی شد.
 «جایزه کتابدار اجتماعی سال»

به گزارش لیزنا، پنجشنبه سی آبان ماه و در مراسم اختتامیه پنجمین دوره کنگره متخصصان علوم اطلاعات ایران از جایزه ملی استاد نوش‌آفرین انصاری با عنوان «جایزه کتابدار اجتماعی سال» رونمائی شد.

 دکتر میترا صمیعی دبیر چهارمین دوره جوایز ملی در این مراسم ضمن اعلام این رویداد افزود: «این جایزه چهارمین جایزه انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران است که امسال در هیئت مدیره انجمن به تصویب رسید. ان شالله در سال آینده و در فراخوان این جایزه، معیارها و شرایط مورد نظر برای اعطای این جایزه اعلام و از برگزیده این جایزه در کنگره سال آینده قدردانی خواهد شد.»

استاد نوش‌آفرین انصاری در پایان گفت :«خیلی ممنونم و افتخار بزرگی برای من است. واژه کتابدار اجتماعی را اولین بار دکتر عباس حری در سال 1383 در مراسم بزرگداشتم در انجمن مفاخر برای من به کار برد. درست است من مردم این سرزمین و مردم سرتاسر جهان را خیلی دوست دارم. درست است که من باور دارم که کتابدار میان جهان نوشتار یا جهان مخلوقات بشری و اجتماع پیوند برقرار می کند. از انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران بسیار سپاسگزارم که تصمیم گرفته‌اند چهارمین جایزه خود را به نام من به یک کتابدار اجتماعی اهداء کنند. امیدوارم که کتابداران خیلی بزرگ، آزادمنش و شجاع در این سرزمین رشد کنند و واقعا پیام همه ما و همه کسانی که در تاریخ این مملکت به ویژه در دهه‌های اخیر زحمت کشیده اند را به میان مردم ببرند و سال های سال این جایزه به نام من به نیکی و خوبی و درخشش داده شود. بسیار ممنونم از همه شما و از بودن در پنجمین کنگره بسیار لذت بردم  ....»

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: