کد خبر: 40790
تاریخ انتشار: شنبه, 28 دی 1398 - 12:14

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

سخنرانان کلیدی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات معرفی شدند

منبع : روابط عمومی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات
هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با رویکرد میان رشته‌ای و با شعار «ارزش آفرینی کسب وکارهای تعاملی و پلتفرم ها» در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.
سخنرانان کلیدی هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات معرفی شدند

به گزارش لیزنا، هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات یکشنبه بیست و نهم دی‌ماه ۱۳۹۸ به پشتوانه تجربه نیم قرن فعالیت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان رشته‌ای و با شعار «ارزش آفرینی کسب وکارهای تعاملی و پلتفرم ها» در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد. سخنرانان اصلی این همایش امیرناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، مهدی محمدی رئیس ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند.

علی نعیمی صدیق دبیر علمی این همایش با اعلام اینکه 200 دستاورد در بخش برترین‌های فناروی اطلاعات شرکت داشته است، افزود: در قالب این همایش جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت‌های تحول آفرین اعطا خواهد شد.

لازم به یادآوری است، این همایش روز 29 دی ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های وزارت کشور برگزار می‌شود.

دبیرخانه دائمی همایش در تهران، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، طبقه ۴، اتاق ۴۱۲ واقع است. پژوهشگران و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی itmanc.irandoc.ac.ir مراجعه یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۵۴۷۵۴ تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: