کد خبر: 25751
تاریخ انتشار: شنبه, 15 آبان 1395 - 14:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

ستاد خبری 24

اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان قم

منبع : لیزنا
برنامه بیست و چهارمین دوره هفته کتاب در استان قم، از سوی معاونت فرهنگی هنری مطبوعاتی این استان اعلام شد.
اعلام برنامه‌های بیست و چهارمین هفته کتاب در استان قم

 

 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام ستاد خبری بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های هفته کتاب در استان قم از سوی معاونت فرهنگی، هنری و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ این استان اعلام شد.

 

 

بر این اساس، «نواختن زنگ کتاب در یکی از مدارس»، «افتتاح نمایشگاه کتاب در دانشگاه قم» و «تجهیز پنجاه اتوبوس و تاکسی و به روز رسانی کتب 100 دستگاه اتوبوس و تاکسی» از جمله این برنامه‌هاست.

 

«برپایی پنج نمایشگاه در پنج بخش استان (کهک، دستجرد، جعفریه، سلفچگان، مرکزی)» و نیز «تجهیز قفسه باز بیمارستان‌ها، نانوایی، مطب، آرایشگاه»، «افتتاح قفسه باز کتاب در 10 پایگاه بسیج و امضاء تفاهم‌نامه با سپاه»، «راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه قفسه باز روستای کاج از بخش جعفریه» و «برپایی غرفه فرهنگی عاشورا با همکاری موسسه ناشران در نجف» از برنامه‌های هفته کتاب در استان قم اعلام شده است.

 

همچنین «دیدار با کودکان بیمار در بیمارستان‌ها و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و اهدای کتاب»، «تجلیل از خانواده شهدای اهل قلم»، «اهدای کتاب به مساجد، مدارس، پایگاه‌های بسیج ادارات» و «برگزاری دومین همایش تجلیل از نویسندگان و خادمین کتاب استان قم» از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

 

«چاپ کتاب "نمی در بمی از کربلا" ویژه اربعین و توزیع به زائرین حسینی»،  «مسابقه رادیویی با موضوع کتاب»، «برپایی مصاحبه مطبوعاتی هفته کتاب» و «فعال‌سازی ستاد هفته کتاب در استان با حضور دستگاه‌های فرهنگی استان و برپایی جلسات مرتبط» در این هفته در استان قم اجرایی می‌شود.

 

معاونت فرهنگی، هنری و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامیِ استان قم با کانون پرورش فکری، ادراه کل کتابخانه‌ها و کانون‌های فرهنگی مساجد و سازمان‌های مرتبط دیگر در برنامه‌های هفته کتاب مشارکت می‌کند.

بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ آبان ماه الی ۱ آذر ۱۳۹۵ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: