کد خبر: 24680
تاریخ انتشار: یکشنبه, 13 تیر 1395 - 17:53

داخلی

»

اخبار کتاب

استان های قم و اصفهان در رتبه دوم «تابستانه کتاب»

منبع : لیزنا
با نزدیک شدن به آغاز طرح تابستانه کتاب همزمان با عید سعید فطر، تاکنون استان های قم و اصفهان با 66کتابفروشی به طور مساوی در رتبه دوم طرح تابستانه کتاب قرار گرفته اند.
استان های قم و اصفهان در رتبه دوم «تابستانه کتاب»

 

به گزارش لیزنا، طرح«تابستانه كتاب» در بازه زماني يك ماهه از 16 تير تا 15 مرداد سال جاري در كتابفروشي هاي عضو  اين طرح اجرا مي شود. تاکنون 568 کتابفروشی از 31 استان کشور در این طرح شرکت کرده اند که استان های تهران با 101کتابفروشی رتبه اول بیشترین عضویت کتابفروشی ها  را از آن خود کرده است.  استان خراسان رضوی با 50 کتابفروشی از دیگر استان هایی است که کتابفروشی های آن بیشترین مشارکت را در این طرح داشته است.

از کل کتابفروشی های عضو طرح «تابستانه کتاب» 399کتابفروشی در مرکز استان و 119کتابفروشی در شهرستان عضو این طرح شده اند. از این تعداد 22 کتابفروشی به علت نقض مجوز کتابفروشی نتوانستند تاییدیه حضور در تابستانه کتاب را  کسب کنند.

 

در طرح« تابستانه كتاب» كتاب هاي عمومي از 20% تخفيف و كتاب هاي كودك و نوجوان از 25% تخفيف برخوردار مي شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: