کد خبر: 25358
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 مهر 1395 - 11:11

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «همه تو» ویژه ماه محرم منتشر می شود

منبع : لیزنا
نویسنده کتاب شعر همه تو گفت: مجموعه "همه تو" ویژه ماه محرم منتشر شده و ترکیب زینبیه آن تقدیم مقام معظم رهبری شده است.
کتاب «همه تو» ویژه ماه محرم منتشر می شود

 نغمه مستشار نظامی نویسنده کتاب شعر همه تو در گفتگو با خبرنگار لیزنا با اشاره به مضمون آن اظهار داشت: اشعار این مجموعه شامل 30 ترکیب بند عاشورایی، چند غزل و چند رباعی است. موضوعات آن نیز بیشتر عاشورایی، آیینی و دفاع مقدسی است.

 

وی یادآور شد: اولین غزل این کتاب اشاره به این مطلب  دارد که همه ذوات مقدس تقدس‌شان را از خداوند متعال گرفته و به همین علت تمامی موجودات خلق شده به وسیله خداوند متعال پاک سرشت و مقدس هستند.

این نویسنده با بیان اینکه در این کتاب ترکیب‌بندی به نام زینبیه آورده شده است، افزود: من این ترکیب‌بند را در سال گذشته در مراسم دیدار شاعران با مقام معظم رهبری تقدیم ایشان کردم و شعرای بزرگی از جمله استاد قزوه این ترکیب‌بند را مورد ستایش قرار دادند.

مستشار نظامی یادآور شد: در کتاب همه تو ترکیب‌بندی با موضوع مباهله آورده شده که در نخستین جشنواره شعر مباهله عنوان اول را از آن خود کرد.

 

وی ادامه داد: ترکیب‌بند مباهله که در کتاب همه تو آورده شده در وصف پنج تن آل عبا بوده و اراتمندان زیادی به اهل بیت عصمت و طهارات از آن استقبال کردند.

این نویسنده عنوان کرد: هدف از نوشتن این مجموعه اشعار کتاب همه تو نشان دادن ارادت خالصانه و قلبی خود به ساحت مقدس چهارده معصوم بوده و این کتاب در ماه محرم منتشر شده و در اختیار شیعیان و مسلمان دنیا قرار گرفته است.

مستشار نظامی ابراز داشت: کتاب همه تو هشتمین اثر تالیفی و دومین مجموعه اشعار آیینی من بوده که برای چاپ اول در 1100 نسخه و در 88 صفحه به وسیله انتشارات جمهوری به نگارش درآمده است.

 

وی گفت: این کتاب مخاطب خاصی ندارد و همه گروه‌های سنی، نوکران اهل بیت و ارادتمندان به چهارده معصوم می‌توانند از این کتاب استفاده کنند و همچنین تعدادی از اشعار کتاب همه تو به زبان‌های انگلیسی و عربی ترجمه شده و در آینده‌ای نزدیک به دو زبان فارسی و عربی فایل صوتی‌اش روانه بازار می‌شود.

 

لازم به ذکر است؛ از این شاعر 9 مجموعه  شعر منتشر شده است که «ردپای روشنی»، «یک جرعه سیب» و «زنی شبیه خودش مادر» از آن جمله است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: