کد خبر: 25785
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 آبان 1395 - 14:41

داخلی

»

اخبار کتاب

همایش عمومی سازی علم در عصر فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی

منبع : لیزنا
همایش «عمومی سازی علم در عصر فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی» با حمایت و مشارکت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی به مناسبت روز ترویج علم و فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی برگزار می شود.
همایش عمومی سازی علم در عصر فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی

  به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام  واحد روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این همایش از سلسله برنامه های انجمن ترویج علم ایران است که به مناسبت «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه» در هفته «ترویج علم» از 16تا 20 آبان  در حال برگزاری است.

 در همایش «عمومی سازی علم در عصر فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی» به ترتیب دکتر رضا مهدی، دکتر حسین ابراهیم آبادی، دکتر آمنه صدیقیان با عنوان «تولید علم عمومی در نهاد دانشگاه، مسئولیت اجتماعی برای ترویج علم در عصر دانش»، «الگوهای استفاده از اینترنت» و «جامعه پذیری دانشگاهی دانشجویان: دوگانه نهاد آموزشی و فضای مجازی» سخنرانی خواهند کرد و مقاله دکتر لیلا فلاحتی با عنوان «نقش فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در توانمندساز ی زنان» نیز پذیرفته شده است.

  برنامه های این همایش و چکیده مقاله ها را می توانید مطالعه کنید.

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران روز چهارشنبه 19 آبان از ساعت 8 تا 16.30 پذیرای عموم علاقه مندان به این همایش است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: