کد خبر: 26159
تاریخ انتشار: شنبه, 13 آذر 1395 - 09:59

داخلی

»

اخبار کتاب

خانه آقای دایز دریر تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
انتشارات قدیانی، رمان«خانه آقای دایز دریر» اثر «ویرجینیا همیلتون» با ترجمه «ژاله نوینی» را در نوبت چاپ سوم وارد بازار کتاب کرد.
خانه آقای دایز دریر تجدید چاپ شد

 یه گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، رمان «خانه آقای دایز دریر» اثر «ویرجینیا همیلتون» در نوبت چاپ سوم، با تیراژ هزار و 100 نسخه در 248 صفحه و قیمت 15 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

موضوع این کتاب در مورد خانواده آقای اسمال است. در اولین روز نقل مکان به خانه‌ای که  زمانی پایگاه برده‌های فراری بوده است، توماس پسر بزرگ خانواده، تونلی مخفی را می‌یابد و صداهایی اسرارآمیز می‌شنود و پس از آن حوادثی رخ می‌دهد که همه مطمئن می‌شوند که کسی می‌خواهد آنها را بترساند و از خانه جدیدشان فراری دهد.

 

علاقمندان براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب‌فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي توانند براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: