داخلی
»اخبار کتاب
دومین همایش «کتاب و نشر» برگزار میشود
به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دومین همایش «کتاب و نشر»، علاقمندان به شرکت در همایش کتاب و نشر، تا تاریخ 15 دی ماه فرصت دارند مقالات خود را جهت شرکت در این همایش ارسال نمایند.
نتایج بررسی مقالات در تاریخ 15 بهمن ماه اعلام میشود و مراسم پایانی همایش در 24 بهمن برگزار خواهد شد.
علاقمندانی که چکیده مقالات آنها پذیرفته شده است و نیز کسانی که چکیدهای به دبیرخانه همایش ارسال نکردهاند، تا 15 دی ماه فرصت دارند متن مقالات خود را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید همایش ارسال نمایند.
برای دریافت اطلاعات میتوانند به سایت همایش و یا کانال تلگرامی آن مراجعه کنند.
محورهای دومین همایش ملی کتاب و نشر به شرح زیر اعلام شده است:
محور اول: بازاریابی، تبلیغات و اطلاع رسانی در صنعت نشر
-- شاخصها، راهبردها و الزامات «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاعرسانی» در صنعت نشر
-- نسبت میان اقتصاد مقاومتی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
-- رسانههای جمعی و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
-- رسانههای نوین و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
-- تاثیر بازارهای جدید فروش کتاب در «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
-- تاثیر نمایشگاههای کتاب داخلی و خارجی در «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر (مطالعه موردی نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، نمایشگاه کتاب فرانکفورت، نمایشگاه کتاب ابوظبی، نمایشگاه کتاب ترکیه و ....)
-- تاثیر و تاثر «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صادرات کتاب
-- جایگاه و نقش دولت، ناشران، اتحادیهها و تشکلهای نشر، کتابخانهها و نهادهای مدنی در «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
-- نسبت میان مصرف و «بازاریابی»، «تبلیغات و اطلاع رسانی» در صنعت نشر
محوردوم: نظام آموزش و پرورش و کتابخوانی
-- نسبت میان سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش کشور و کتابخوانی
-- تاثیرکتابهای درسی برکتابخوانی دانش آموزان
-- نقش خانواده به عنوان یکی از ارکان نظام آموزش و پرورش درکتابخوانی کودکان و نوجوانان
-- نقش معلمان و کادر اجرایی مدارس و کتابدار در کتابخوانی دانش آموزان
-- کتابخانه های آموزشگاهی و ترویج مهارتهای کتابخوانی
-- زنگ کتابخوانی درمدارس و تاثیر آن در کتابخوانی
-- برنامه های جنبی مدارس و تاثیر آنها بر کتابخوانی
-- نظام آموزش و پرورش و ترویج مهارتهای یادگیری مادام العمر
-- راهکارهای افزایش کتابخوانی در مدارس
-- مقایسه تطبیقی تاثیر نظام آموزش و پرورش برکتابخوانی در ایران با سایرکشورها
شایان ذکر است در تمامی محورها، پژوهش و تحقیق در خصوص شاخصها وسنجهها؛ آسیبشناسی، الگویابی وارائه الگوی بومی و ارائه راهکار و راهبرد بومی و مناسب از اولویت و اهمیت برخوردار است.
۱. از توهین به افراد، قومیتها و نژادها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهامزنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیامها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمانها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.