کد خبر: 34995
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 خرداد 1397 - 09:55

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار و گفتگو با هارون یشایایی

معرفی و نقد کتاب «روزی که اسم خود را دانستم» در خانه وارطان

منبع : لیزنا
نشست معرفی و نقد کتاب «روزی که اسم خود را دانستم» به همت مجله بخارا با حضور هارون یشایایی، نویسنده اثر در خانه وارطان برگزار می‌شود.
معرفی و نقد کتاب «روزی که اسم خود را دانستم» در خانه وارطان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مجله بخارا، به مناسبت کتابِ «روزی که اسم خود را دانستم» مجموعه داستان هارون یشایایی توسط انتشارات شهاب، نشست پنجشنبه صبح‌های مجله بخارا  در این هفته به معرفی و نقد بررسی مجموعه داستان «روزی که اسم خود را دانستم» اختصاص یافته است.

هارون (پرویز) یشایایی در شهریور 1314 در محله عودلاجان تهران متولد شد. دوره ابتدایی و متوسطه را در دبستان و دبیرستان اتحاد به پایان رساند. در سال 1339 از دانشگاه تهران در رشته فلسفه و علوم اجتماعی مدرک لیسانس گرفت و مؤسسه تبلیغاتی و تجارتی تأسیس نمود که مدیرعاملش بیژن جزنی بود. پس از پیروزی انقلاب به عنوان تهیه‌کننده در زمینه ساخت فیلم‌های سینمایی در شرکت پخشیران فعالیت نمود که حاصلش فیلم‌های «اجاره‌نشین‌ها»، «هامون»، «ناخدا خورشید» و غیره بود.

فعالیت مطبوعاتی را پیش از انقلاب در مجله فردوسی آغاز نمود و دوازده سال هفته‌نامه «تموز» را که ارگان جامعه روشنفکران یهودی ایران بود منتشر کرد.

جلسه دیدار و گفتگو با هارون یشایایی پنجشنبه 23 خرداد ساعت 9 صبح در میدان فلسطین، طالقانی غربی، ضلع جنوبی، پلاک 514 با همکاری شهر کتاب خانه وارطان برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: