کد خبر: 35453
تاریخ انتشار: شنبه, 16 تیر 1397 - 10:19

داخلی

»

اخبار کتاب

سارا کورو تجدید چاپ شد

منبع : لیزنا
کتاب سارا کورو در نوبت چاپ چهارم و قطع جیبی توسط انتشارات قدیانی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.
سارا کورو تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب سارا کورو اثر فرانسس هاجسن برنت و ترجمه رامک نیک طلب در نوبت چاپ چهارم روانه بازار کتاب شد.

ساراکورودختری بسیارپولداراست که با پدرش زندگی می‌کند پدرسارا با شریک هندی اش میخواهند در معدن الماس سرمایه گذاری کنند به همین علت پدرسارا او را به یک مدرسه ی شبانه روزی که رئیس آن یک خانم بداخلاق به نام دوشیزه مین چین بود برد البته دوشیزه مین چین با دخترهای پولدارآن‌جا خوش رفتار بود خلاصه ساراکورو پس ازمدتی درس خواندن درآنجا دوست های زیادی پیدا کرد سارا دختر خوش رفتاری بود و تقریبا تمام دخترهای آنجا او را دوست داشتند او دوستانی به نام های جسی وارمنگادو... داشت روزی به خانم مین چین خبررسید که پدر سارا در اثرسکته ای که بعد از ورشکست شدنش درمعادن الماس کرده بود ازدنیا رفت ... .

کتاب سارا کورو در نوبت چاپ چهارم، تیراژ یک هزار و 100 نسخه، 365 صفحه، قطع جیبی و قیمت 17 هزار تومان توسط انتشارات قدیانی در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

برای تهیه این كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: