کد خبر: 37841
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 21 آذر 1397 - 09:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضور مدیران جوان

راه‌اندازی کتابخانه‌های مرکزی در کشور مورد توجه قرار گرفته است

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
دبیرکل نهاد، دربازدید از پروژه کتابخانه مرکزی یزد گفت: در سال‌های اخیر با حضور مدیران جوان و سیاست‌گذاری‌هایی که در هیأت امنای نهاد صورت گرفته با اختصاص اعتبارات مناسب، افتتاح و راه‌اندازی کتابخانه‌های مرکزی در کشور مورد توجه قرار گرفته است.
راه‌اندازی کتابخانه‌های مرکزی در کشور مورد توجه قرار گرفته است

 به گزارش لیزنا، در بازدید دبیرکل و اعضای شورای معاونین نهاد از پروژه کتابخانه مرکزی یزد که با حضور  محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، غلامعلی سفید، رئیس شورای شهر یزد، مجتبی فرهمند، شهردار یزد و مدیرکل کتابخانه‌های استان یزد همراه بود، پروژه کتابخانه مرکزی یزد به طور موقت، تحویل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور شد.

علیرضا مختارپور در این بازدید با اشاره به رویکرد نهاد در دوره جدید مدیریتی گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر با حضور مدیران جوان و سیاست‌گذاری‌هایی که در هیأت امنای نهاد صورت گرفته، با اختصاص اعتبارات مناسب، افتتاح و راه‌اندازی کتابخانه‌های مرکزی در کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته است. افتتاح کتابخانه مرکزی بجنورد، کتابخانه مرکزی مشهد که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، در جهت همین رویکرد بوده که افتتاح کتابخانه مرکزی یزد نیز در این روند قرار گرفته است.

در ادامه این بازدید مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، با اشاره به رویکرد جدید نهاد در تبدیل کتابخانه‌ها به مراکز فرهنگی اجتماعی چند منظوره، گفت: با تدبیر دبیرکل نهاد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنا شد حوزه فعالیت‌های کتابخانه‌ها فراتر از مخزن و سالن مطالعه باشد که بر این اساس بخش‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی در حوزه‌های اجرایی و آموزشی به طور مفصل در این طراحی‌ها دیده شد و بخش آموزش، گالری و خانه کودک در بخش کودک نیز که یکی از بخش‌های هزینه‌بر در حوزه تجهیزات بود، به این طراحی‌ها اضافه شد.

 

لرستانی
|
iran
|
1397/09/21 - 14:30
1
0
دقیقا اهل افراط و تفریطییم ما....
یه بار پیرها رو پست میدیم و جایگاه میدیم و مدیر و معاون میکنیم... یهبار همه رو اخ میکنیم و میگم تو برو به درد نمیخوری...
بنظرم جوانگرایی یا پیر سالاری هیچ کدومش فی نفسه ارزشی نداره... مهم اینه که شایسته سالاری باشه..
حلا سوال اینه:
آیا ما شایسته سالارتر شدیم؟؟؟
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: