کد خبر: 38645
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 18 بهمن 1397 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

قوچان پاتوق مثبت کتاب شد

منبع : روابط‌عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان ‌قدس‌ رضوی
کتابخانۀ امام‌رضا(ع) در قوچان، با اجرای طرح «پاتوق فرهنگی مثبت کتاب»، کتاب و مثبت‌اندیشی را به میان جوانان و نوجوانان قوچانی آورد.
قوچان پاتوق مثبت کتاب شد

به گزارش لیزنا، رئيس مجتمع فرهنگي و كتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان، از کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی از برگزاری پاتوق فرهنگی مثبت کتاب در این کتابخانه خبر داد. بهرام هراتی در این خصوص تصریح کرد: سه برنامۀ مجزا در زیرِ این عنوان به صورت هفتگی در این کتابخانه برگزار می‌شود که «دخترانۀ بهترین کتابی که خوانده‌ام» در روزهای شنبه یکی از آنهاست. وی ادامه داد: برنامۀ مثبت‌اندیشی وتوسعۀ فردی به علاوۀ فن بیان و تفکر خلاق میهمان چهارشنبه‌های این کتابخانه است که افراد با رویکرد ذهنیت مثبت به استعدادها و توانایی‌های هر فرد در محیط و شرایط مختلف به گفتگو می‌پردازند.

هراتی افزود: «مثبت کتاب» عنوان برنامۀ پنج‌شنبه‌های این کتابخانه است که در این جلسه، اعضا پیرامون کتابی که از هفتۀ قبل معرفی و طی هفته مطالعه شده گفتگو و تبادل‌نظر می‌کنند. وی در ارتباط با طرح پاتوق فرهنگی مثبت کتاب، گفت: این طرح رویکردی جدید در مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان است که به درخواست اعضا و هم‌زمان با هفتۀ کتابِ سال جاری آغاز شد و تاکنون 15 برنامه از آن اجرا شده است.

گفتنی است مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا(ع) قوچان در زمینی به مساحت ۱۱هزار مترمربع و زیربنای ۴هزار و 300متر مربع در چهار طبقه، واقع در بلوار مصلی، جنب سازمان تأمین اجتماعی، همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت 7:15 تا 19:30 به علاقه مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در گروه‌های سنی مختلف ارائۀ خدمات می‌دهد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: