کد خبر: 39746
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 خرداد 1398 - 09:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با هدف مشارکت سازمان های مردم نهاد، مؤسسات آموزشی، توانبخشی انجام شد:

دومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی امیدیه

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان
دومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی امیدیه با هدف مشارکت سازمان های مردم نهاد، مؤسسات آموزشی، توانبخشی، علمی و پژوهشی در جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

به گزارش لیزنا، دومین جلسه شورای اداری کتابخانه های عمومی امیدیه با هدف مشارکت سازمان های مردم نهاد، مؤسسات آموزشی، توانبخشی، علمی و پژوهشی در جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.

محمدرضا شکاری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی امیدیه گفت: یکی از بخش هایی که معمولاً در مسابقات و جشنواره های کتابخوانی مورد غفلت قرار می گیرند، مؤسسات خصوصی و غیر دولتی هستند که عموماً در فصل تابستان و با تعطیلی مدارس شروع به فعالیت می کنند. اعضای این مراکز که غالباً زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان بهزیستی مشغول به فعالیت هستند را باید منبع عظیمی از کودکان، نوجوانان و جوانان دانست که برای گذران اوقات فراغت خود به آنجا مراجعه کرده اند.

شکاری ادامه داد: شایسته است با آگاهی رسانی به موقع و معرفی و اطلاع رسانی جشنواره ی کتابخوانی رضوی به اعضای این مؤسسات و مراکز آموزشی و همکاری کتابداران با مربیان آنها، میتوان انتظار داشت که اوقات فراغت مناسبی را برای شهروندان تدارک دیده شود.

غلامحسین قنواتی، مسئول کتابخانه عمومی سلمان فارسی جایزان گفت: کانون های موجود در مساجد را با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان، از جمله بهترین گزینه ها برای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی نمود.

مرضیه مبارکی، مسئول کتابخانه عمومی شهید بهشتی گفت: میتوان جشنواره کتابخوانی رضوی را به مؤسسات خصوصی و خانه های بازی که در قشر سنی کودکان در شهرستان امیدیه فعال هستند کشاند.

فاطمه اسودزاده، کتابدار بخش نابینایان و کم بینایان کتابخانه عمومی شهید بهشتی، معرفی جشنواره را به مراکز آموزشی و توانبخشی و معلولان جسمی و ذهنی شهرستان لازم دانست.

فاطمه ارادی، کتابدار کتابخانه عمومی شهید بهشتی گفت: انجمن های فرهنگی و هنری مختلفی را که در اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی دایر هستند را بهترین منبع برای معرفی و مشارکت اعضای آنها در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان نمود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: